Raksasa pingu ♥


Hm kay tu aku screen capture dr blog akak aku , Ainn  
Hm , semalam ~ 31.07.2012 . Aku kaw kaw kena marah ngn akak aku . Jujur selama ni aku tak pernah kena marah dengan mana mana kakak angkat aku . Aku tak amik hati sikit pun dia marah aku semalam . Dia menunjukkan yang dia caring pasal aku . Even masalah ni tak de kne mngene ngn dia . Hmm :( K betul ckp akk , kkdg kite kne pentingkn diri sendiri . Sebok jaga perasaan orang lain , perasaan kte sape nak jaga kan ? Hm aku cuba tak bukak cite psl mne mne perempuan kt apit . Sorry akak :( Buad kau marah smlm . Sumpah aku sayang kau    

Amierul Shaffiq

Oh hai Assalamualaikum .
Hm now aku dengan apit . 
Aku sayang dia tp ...............................................................
Ada pihak yang mcm still mengharap , still sayang , still rindu kan dia :/
Aku dah jadi serba salah . Hm ~
Aku tak boleh pentingkan diri sendiri . Sebab aku punya happy sorang , pihak tersebut terluka :(
Now aku betul-betul buntu . Buntu tak tahu nk buad ape :'(
Aku tak nak jadi manusia yang pentingkan diri sendiri . Hmm akk :( tolong la akuu T__T

Akak ku senget ? ♥

Holla laa blogger :D 
Aku nk cite pasal akak aku yg paling senget nih -> Nenek Ainn Fadzillah ♥ <- 
Auww , senget senget dia , dia still akak aku -.- Bila akak dah senget , adk nye pun haruslah senget sekali . Atoto . Bak kata pepatah dulu-2 . Bapak borek anak rintik en . Ni aku ubah sikit , Akak borek adk rintik :D ngam  hehe . Dia dengan seped la cipta nama manja contoh nye : 
DEBAP , GEMOK , GENDOD , BELON . . ape lagii ? hahaha . Comel kan nama manja aku . Muahahaha , tak pe :D aku tak kesah . Janji aku comel dari kau kak :P hahaha ! Aku sayang dia gila woi , korang jgn nk cuba cuba rembat dia . HAHAHAHA . Gangster sial aku :D HAHAHA . Akak , aku tahu kau ramai ADK SAYANG , tp kau jgn cuba-2 pinggirkan aku kay . Sayang kau akak senget + raksasa PINGU BERKEPALA TIGA 


(nampak tak kesengetan dia di situ ? , hahahahaha :D )