Akak ku senget ? ♥

Holla laa blogger :D 
Aku nk cite pasal akak aku yg paling senget nih -> Nenek Ainn Fadzillah ♥ <- 
Auww , senget senget dia , dia still akak aku -.- Bila akak dah senget , adk nye pun haruslah senget sekali . Atoto . Bak kata pepatah dulu-2 . Bapak borek anak rintik en . Ni aku ubah sikit , Akak borek adk rintik :D ngam  hehe . Dia dengan seped la cipta nama manja contoh nye : 
DEBAP , GEMOK , GENDOD , BELON . . ape lagii ? hahaha . Comel kan nama manja aku . Muahahaha , tak pe :D aku tak kesah . Janji aku comel dari kau kak :P hahaha ! Aku sayang dia gila woi , korang jgn nk cuba cuba rembat dia . HAHAHAHA . Gangster sial aku :D HAHAHA . Akak , aku tahu kau ramai ADK SAYANG , tp kau jgn cuba-2 pinggirkan aku kay . Sayang kau akak senget + raksasa PINGU BERKEPALA TIGA 


(nampak tak kesengetan dia di situ ? , hahahahaha :D )

1 comment:

ainn honey said...

Hamboy Kauu Sayang <3 Hihi .. Sayang Kauu Jugaaakk ! Muahh ! HAHA ..

Post a Comment