Iloveyousomuch :*

Happy Birthday to my sister :)
Nurul Shahida Binti Ahmad Hisham .
May Allah bless you alwayss kak :*
Iloveyouiloveyou :*

Nrlshahida Hshm

Okayyy , aku kenal akk ni kat Myspace jeh . 
Masa tu aku form 1 , n dia form 3 :')
Kak sheda sangat-2 la peramah :) 
Masa aku sekolah petang and dia sekolah pagi . Jarang-2 jumpa dia .
Bila aku da naik pagi , selaluu jumpa dia . DIA TAK SOMBONGGGG ! >.<
And sometimes kat sekolah , selalu kena cubit tang perut klw jumpa dia . HAHA 
Aku ingat lagi , masa koko , hari sabtu . . Aku datang sekolah sorang >.<
Mmbe-2 aku semua ta dtg kecuali Syeera . Aku malass nak masuk kelas yg kelab & persatuan bagai tuh . . 
Aku ajak Syeera dok kat Koperasi , and mase tu Kak sheda jalan kot , dia ajak aku tolong dia . 
Hahahaha , k , syeera aku tinggalkn . So aku duduk ngn Kak Sheda je la . . 
Segan , malu bagai smua adaaaaaaaaaa . Ergh >.< HAHA


Masa raya taun ni , dia ajak datang rumah masa open house . Aku datang dengan mmbe .
A little bit maluuuu . Mwhehehe . Mak Kak Sheda lawa ! nampak muda . haha :) .
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lagi satuuuuuuuuuu , 
kteorg selalu gaduh pasal rumah sukan . HAHAHAHA ! 
Mentang-2 la aku rumah kuning . Ergh , tak abes-2 bahan akuuu . hahahaha :D 



Alaa , next year dia da tade . K imgonnamissyou kak :(
Adk harap akk ta kn lupa kn adk okayyy .
Me always love you . 

p/s : Tuttifrutti ~ lalalallala :D hahahaha . iloveyousugar :* muahxx

No comments:

Post a Comment