Cikgu Purple ♥

Hai hai cik mekmolek xD~ ahahaha
Lagii bape hari nak raya kn ? hmm ! Tahun ni aku takde semangat langsung nak raya :)
Heeeeee ~ #Eh ape ni ? lari tajukkk -.- mwhehe xD~

K , aku nak cite nii . Aku ade sorang cikgu nii . Dia ajar aku Sivik :) Hee ~
Dia baik , sporting , selalu la jugak denga cite aku (: ! hihi .
Dia lawa k ! Susah gila nk tgok dia marah :') Dia selalu senyummmmmmmm . Takpenah sehari tak senyum :) Hee ~ Kalau dia masuk kelass kn , kn , benda pertama yg aku tengok ialahh . . Jeng-2 . . Kasut diaa . hihi ~ kasut cikgu semua lawa-2 :) ~ Aku cite everything psl "A" kat diaa :) Hee ~ k , sayangggggggggggggggggggggggggg cikgu Purple sgt-2 ! :t: Hee ~ nak tengokk takk siapakah cikgu Purple nii ? Jeng-2 xD~

:m: Ni laa Cikgu Purple aku a.k.a ~ Cikgu Juraidah

:m: Sayangcikguu :face9:

No comments:

Post a Comment