Untitled :D

Assalamualaikum :)
Nak cite ni ~ nak cite ni *excited

Aku ada sorang membe ni ~
Nak kata baik ? takde ahh baik sangat xD . Aahaha . Tapi oklaa ,
Aku selalu debat ngn dia , tak kira laa dlm FB ke , Kat luar kehh . Ahaha xD ,
Tapi dia tak penah amek hati ape yg aku ckp ! Sebab tuh aku suka kawan ngn dia .
Gaduh ? susah arh ktorg nak gado ! :D
Dia suka dengar cite aku , kadang-2 kalau aku tak puas hati ngn ssorang , aku akan bgtw dia .
Dia pendengar yg setia tau xD . Kadang-2 kalau dia menyampah , meluat kat ssorang tu pun dia akan cite kat aku xD
Even aku ni mulut tempayan xD Ktorang pnye birthday pun tak jauh . Aku 20.09.1996 , dia 18.09.1996 ,
Hihi xD . Risau ahh hilang diaa :'( . hmmm T.T . #akusayangdiatahapkarma
Nak tau tak siapa 'DIA' ?
-
-
-
SCROLL BAWAH SIKET
-
-
-
TARAAA !
Aku sayang kau ahhhh ♥ Sangat-2
Noor Hadirah Binti Mohd Daud

No comments:

Post a Comment