Superbb teacher :)


Muah-2 , Superb teacher . Yeah-2:67: Hee , Act kn , teacher ni jmpe mak akuuuu , Sebelum dy jumpaa , dy da UGUTTTT akuu xD~ :) Hak-2 , Sebab aku sukaaa buad bising katt kelass . Tak buad bising . Aku lentokk kn kepala kat atas mejaa ^^ , Ahaha ~ tak snggup denga ceramah free dy , K . Korng bayangkn yee . Mmbe-2 ak semua ckp , dy ngaja setengah jam , Stengah jam ceramah , hebak-2 , non stop dy ber-cakap . Ahaha :) Tapi bila dy jumpa mak aku en , dy ckp cm ni

Teacher Ng : Haaa , i get you (Dari jauh smbil menunding jari )
Aku : Teacherrr :)
Teacher Ng : (Jalan ke arah aku )
Aku : (habislaaa --,)
Teacher Ng : Atiqah ni aa , ok tapi mulut je bising , Lepastu aa , kerja lambat antar , Dy la org last yg sllu anta . Sy harap dy dapat B , tapi dapat C --,
Ibu : (Buad muka ganas)
Aku : Mneh ade teacherr -.-
Ibu : Dy ni memang .
Then teacher gelak-2 , terus blahhh .

Nasib baik takk terkantoi semua , ahaha ~ skurang-2 nye dy ckp aku OK :) Hok-2 , K laa teacherr :) Nanti sy senyaapppp jee dlm kelass yee ^^ , Biar teacher kurang ceramah . Hihi ,
Heart

1 comment:

eeva muncett said...

teacher ni mmg. ckp jer. haha

Post a Comment