About they ♥

My sweet sour friends ^^


MyBongokBahalolBangang's Friendss , Hahaha Jokee la syggg :) Oh , nama dia RAMADA NURSYAMIIM BINTI ROSLI :) Lahir pada 31 Januari 1996 . Anak bongsu kepada Allahyarham Rosli dan Makcik Ramlah :)Dia kalau bercakap , tambah ada aku . Sumpah memekak , takcaye tanya Teacer Ng Tapi dia baek , tapi kadang-2 kalau tanduk seth-tan dy mai , Mamposss . Dia seth-tan segala seth-tan . Dia ni jugak kuat taching . Kalau dia taching , sumpah tak ingat dunia xD~ Muahaha , dia kalau taching , mesti taching ngn aku . Aku laa pujukkk budak ngangade ni xD~ Tapi dia da janji ngn aku , Dia taknak taching ngn aku agy . Dia ckp dia tkley gado ngn akuu ^^ hee , SYGGG KAUUUU NEKDOT

Nampak minah yang pakai spect tu xD~ Hee , Nama dia Noor Haizah Binti Hussin . Dia ni garang , mcm maklampir , ngeh-2 Dia ni nampak je ganass , mmg ganass , tapi hati baikk semnanyee weyy ^^Mcm org ckp , D alam Rock ada Balada . Ya Allah , sumpah aku merepek :) Dia beranakk pada 09 June 1996 Muaha ~ kat kelas , aku , hawa , dia ngn pikah sllu kena attack , tak Teacher Ng , cikgu Juraidah :/ Kesian kami , mana cikgu takgeram , ktorg suka b'ckp masa dorg ngah ngaja , tk bercakap , mmekak , lagi r cikgu hangin xD~ Dia pun suka taching ngn aku , aku pelikk betul , asl semua mmbe-2 aku suka taching-2 ngn aku . haha ~ lantak laa . janji aku pandai pujuk org xD SAYANGGGGGGG KAUU KAKJAH


Muaha-2 , Nama dia Nur Hawa Binti Abu Hassan Dia ni baek . Aku kalau keluar ngn dia or bawak henset g skolah , ktorg laa pemenuh memori org dengan gamba-2 kami . Haha ~ Kami kesah apaaa kn ^^Dia ni kuat jerit , sumpah wa ckp lu . Takcayee ? Meyh datangg 3 DAHELLIA xD~ haha . Kami suka memberontak , Cikgu bagi kerja sikitt mula r mulut kami berceloteh :) haha , kesah pulak cikgu nak marah xD
Dia ni lahit 16.05.1996 . Haha . Hobi dia dalam kelas , mengUSHA-2 ta
ngga lelaki , sebab apaa ? adalahh , hanya kami yang tahu Ngeh-2 , SYGGGGKAUUU Hawawoo
Aww , Nama dia Siti Nurul Syafiqah Binti Shazali Dalam kelass , aku suka bahan diaa ^^ . Terutama kalau ada Arif :) Aww , meletop ahhh xD . Sorry laa ynk xD~ ForFunJee :) Dia ni baek , kadang-2 gedik . Hahaha ~ sorry again xD . Dia keluar dari perut mak dia 29 Januari 1996 Kadang-2 dia ckp , takpeelaa , kau kan adk . Well maklumlaa . aku kan lahir lmbat dr dorgg . Dia ni suka mmekak gakk , yeaah ! kami suka memekak . Jangan Benci kami . Aww , sygggggggggggggggggggkauu pikahh


Ni antara mmbe aku yg agak kasar , dia pukul , berbirut weeyy xD~ Ehh , nama dia Nur Syahirah Binti Abdul Talib , Lahir tanggal 02 May 1996 xD~ Dia ni kkdg bagi ceramah FREE kat aku , hee Dia mmg memahami , Skrg dia tengah kapel ngn budak F5 , Agak lamaa laa , tapi kkdg aku agak bengang ngn dia and balak dia , Balak dia , haiissshh . Malas ar aib kan org :) Papepun , hope kau happy ngn dia , aku taknak dengar kau sedih k ! Muahh , sayanggggkauuumasami
Nahhh , nama membe aku ni ? Nur Ain binti Kamarulzaman . Cantikk kn ? welldoo , membe sapaa ? itu yg pe
nting xD . ngee ^^ . Dia ni baek , tapi prgai macam Mada , Selalu laa dorg buad perangai , Da lepas balik kantin , kami akn bertandang ke Ko perasi Sekolaah , yaa , itu mmg port kami :) Aku beli air , datang r rakyat GAZA berebut-2 air , walhal aku takminum , kejam kn ? HAHA ~ kesian merekaa . K , Aku sygggg kauu mosh

Nama dia ? Nur Aina bt Johar . Dia baek , selalu denga cite aku even merepek-2 , Dia pendengar . Dia yg sllu bg aku semangat , Aku terlampau syg kn dia :) Dia selalu naik kn semangat aku . Dia tau aku sayang sape , benci sape . Aku harap kau menjadi aina yg kau kenal dulu dan tk pernah berubah . SygggkauuCikk Eynot
Aww sweetzz girl , Ily too muchh Nama diberi --> Noor Fadhilah Binti Md.Noor . Dia seorang yg cool memanjang . Susah nak marah org ^^ yeahh (: . Kau perli laa , buli la dia , sikit tak amek aty , Aku ngn mada selalu
laa ejek dia , Suara tak matured . mcm cartoon xD~ aww , sorry babee . Act kan , korg nampak je dia baik . sape yg kenal dia betul-2 , bapak jahatt , hee huhu , haha xD~ Syggggkauuuuil
aaaa
Cartoon Malaysia . Haiyaa Eiqa , jahat gila kau ni , eh-2 . Nama budak sepet diatas ialah Nur Shuhaila Binti Saidon . Hee , time ni f2 , mata dia agak sepet sebab sakit mata , skunk mata dia da besa K. Hee , dia baek , sometimes laa :) Dia lebih cenderung dalam
bidang Kejahatan . hee ^^ , Dia kesah apaa . janji dia puas :) Walau jahat mcm mne pun dia . Dia baik terhadap kawan-2 nye :) SYGGGKAUUUSHUUUU

Dia pakai tudung ituu :) hee , nama nyeh Noor Hadirah bt Mohammed Daud :) Aww , sumpah aku sayang dia . Dia la ustazah aku , dia lah rakan gaduh manja aku , dia la rakan sporting aku yg tkpenah amek kesah ape yg ak
u ckp ! Kawan ngn dia BESTT . selalu gaduh ngn dia xD ~ tapi gadohh manjaa xD~ aww , selalu ngadu kt dia kalau aku takpuas ati kat ssorg , iloveyouMAMA ♥ for ever and ever !
Ohh , sorry fr the bad picture :) , Nama dia Shaidatul Shahirah binti Nasaruddin :) Aww , pemalu org nye ! Suka ckp merepek-2 , Nampak pendiam , tappppppppppppi .... KUAT CAKAP . hee xD~ Sygggggkauuushyy


Ucapan simati : Aku NURUL ATIQAH ZAMRI berbangga menjadi rakan-2 anda . Seriusly korang terbaik dan terboek :D . Aku sayang korang sangat-2 , U're the best that i've had . Muahhh ~ Aku just nk ckp , Aku benci org lupa kawan . Kalau kat sekolah je berkawan kat luar macam orang asing , baik takpayah . Tapi korang tak mcm tu k . And aku harap korang tk kn buad cmtu k ! Again , Love you gengg , Especially WGNC .

Loads Of Love
Nurul Atiqah

No comments:

Post a Comment