YESTERDAY ACTIVITY :D

Holla readers :)
Nak citee ni , nak cite ni :face51: Hari Isnin malam aku call aina
Aku ckp r aku nak baling tepung kat mangsa malang kami iaitu
Syeera&Fadhilaa , hihi , Sbb birthday dorg meyh .
So aina dgn rakusnya membawa tepung gandum yg dirembat dirumah sendiri :face75:
Hihi , *jokejokejoke :)
Ttbe ary selasa tuh Kelas CP ada seminarrrrrrrrrrrrrrr smpy kul 4.30:face20:
Tapi kami tidak berputus asa , bawak jugak tepung tersebut pada hari rabu:face12:
----------RABU-----------
Time dekat KOPERASI , gitau Ain , then ain ckp bawak dorng kat pagar blkg ,
Then habis kelas terus geng WGNC g belakang , ain nak beli Trek suit :face75:
Yeah , then g MYONESHOP bagai , nak balik tuh . .
JENG..JENG..JENG..
AJAL SUDAH SAMPAI :face28: Aku,Mada and Pina dah gengam Tepung . Pulak Ila ternampak.
Kantoi sudaa , Hihi , So syeera je la tktw ape2~ Dengan sepantas kilatnya anak saidon berlari memangil nama Syeera dengan tepung ditangan , *Prrp*Tepung suda sampai ke Muka Syeera,Seriously,Aku tkberani buad Syeera so aku buad ilaa jeh , Then Syeera mengamuk , haha *mengamuk sambil mengambil tepung .
Sambil bertanya , sapeh yang balik kat AKu tadi , Syeera pun kejar Shuhaila , lintang pukang Shuhaila , haha .
Aku sempat lari . aku lintas jalan ngn Mada , Maka kami ber-dua terselamat dari peperangan tersebut , hihi

To Syeera and Fadhila , sorry okeyyy
♪♫♪♫ AKU HANYA INGIN KAU TAHU,
BESARNYA CINTAKU,
TINGGI NYA KHAYALKU BERSAMAMU
♪♫♪♫

No comments:

Post a Comment