Menyesal ,

Act tadi kat skola , Kls aku ngn kelas CP tkde cikgu ,
So dengan bangang nye , aku ngn geng2 aku meroyan satu sekola .
Mule2 g tandas , Bukan buat ape pown , Then g kantin . Sje ! Bukan beli ape pown .
Then naik kelas , Aku g kelas dowg , memekak jap .
pastu ktorg xd keje , Nampak pulak mangsa ktorang iaitu ?
HASHIM (:
macam ni ke budak nak PMR ? :P
tak patu tak patut ,
Then aku,syeera,ain,ila ngn mada bet shu suh mnx num HASHIM ,
Sorang RM0.50 (: haha ! wlaupun RM0.50 , bermakne sungguh , beli air lepas :D
so dy pun dgn muka selambernyeeh g duduk sblh HASHIM .
siap ugut tu , abb kn da bet ngn ktorg .
Haha ,
---------------bbrpe minit kemudian----------------
Dia pun dapat :( , Aku lari masuk kelas aku , so that dy tkkn ingat aku r.
Ttbe dy datang kls aku mnx duit , GAMPANG --. (: Haha
Then shuhaila kata kt Hashim dgn tangan menunjuk** !
"betul yee num kau ! xbetul siap ."
Haha , Then penolong kelas aku ngn kelas CP+ memekak , err .
Masuk laaa kelass --------
Theen teruss balik (:

No comments:

Post a Comment